شما تصمیم می گیرید به شنا بروید…
اگر زن هستید می توانید یک مایو زنانه یک تکه و راحت برای شنا انتخاب کنید. همچنین لباس شنا دو تکه با الاستیسیته بالایی که برای شنا طراحی شده است نیز مناسب است. لباس شنای مناسب باید به خوبی روی شانه ها و پشت شما نگهداری شود. علاوه بر این باید در آن احساس راحتی کنید؛ یعنی نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس شنا باید به بدن شما بچسبد. همچنین کیفیت آن بسیار تعیین کننده است: لباس شنا نبایستی با گذشت زمان شل شود و خاصیت الاستیک آن کاهش یابد. در مطلب پیش رو انواع مایو زنانه را به شما معرفی می کنیم.

لباس شنا اسلیپ (slip): این مایو زنانه به صورت تنگ و چسبان است و فقط قسمت بالایی بدن از جمله سینه و شکم را می پوشاند. این نوع مایو برای شناگران حرفه ای مناسب است و از انواع آن می توان به یقه بسته، کاپ دار و … اشاره کرد. اخیرا این دسته از مایوها طرفداران بیشتری به خود جذب کرده است. می توانید از همینجا جدید ترین محصولات مایو اسلیپ ما را نیز مشاهد کنید.

لباس شنا پادار: این دسته از مایوها همانند لباس شنای اسلیپ تنها قسمت بالا تنه را می پوشاند ولی تا قسمتی از ران شناگر را نیز پوشش می دهد. از همینجا مایو اسلیپ پادار های سایت ما را دیدن فرمایید.

لباس شنا یک تکه (tank suit): معمول ترین و پراستفاده ترین لباس شنا موجود این نوع می باشد که از روی شانه ها تا بالای ران ها به صورت V شکل و یکسره بوده و بسیار پرطرفدار است. این مایوها اصطلاحا اسلیپ نیز نامیده می شوند. می توانید از اینجا می توانید از مایو اسلیپ زنانه های سایت ما دیدن فرمایید.

لباس شنا دوتکه بیکینی (bikini): این مایوها از دو قسمت جداگانه تشکیل شده که تکه ای قسمت سینه ها را پوشانده و قسمت دیگر بالای کشاله ران ها و باسن، در طراحی های مختلف ممکن است حتی بندی متصل کننده این دوقسمت نیز باشد. تفاوت بین بیکینی و تانکینی در قسمت بالایی مایو می باشد. لباس های شنای یک تیکه ممکن است باعث گردند که بدنه شما دراز تر از آنچه قبلا بوده به نظر برسد؛ اما لباس های شنای دو تیکه ای این درازا را به طریق اثر پهن و عریض کردن؛ می شکنند. مایو بیکینی انواع گسترده ای دارد؛ برای اطللاعات بیشتر همینجا کلیک کنید.

لباس شنای دو تکه تانکینی (tankini): این مایو نیز مانند بیکینی دو تکه جدا بوده با این تفاوت که تکه بالایی قسمت سینه ها و شکم را کاملا پوشش می دهد.

لباس شنای مونوکینی (monokini): این نوع مایو فقط یک تکه بوده که قسمت پایینی را می پوشاند و قسمت سینه ها بدون پوشش می باشد.

لباس شنای اسلامی یا بورکینی (burkini): لباس شنایی کاملا پوشیده برای زنان است که توسط احدا زانتی در شرکتش به نام احیدا طراحی شده است. بورکینی از ترکیب دو واژه برقع و بکینی بوجود آماده است. این لباس شنا تمام بدن بجز صورت، کف دست و پاها را می‌پوشاند تا حجاب اسلامی برای زنان مسلمانی که علاقه به شنا کردن دارند فراهم شود. بورکینی در دو مدل مختلف طراحی شده است. نوع اول این مایو دامن دار بوده و بر روی شلوار قرار می گیرد و نوع دیگر آن که بدون دامن است، از سر مچ های دست تا مچ های پا و قسمتی دامنی شکل نیز روی آن پوشیده می شود. برای مشاهده ی مایوهای اسلامی سایت ما اینجا را کلیک کنید.

عاقلانه این است تا برای ایجاد اعتماد به نفس تان هنگام شنا لباسی متناسب با فرم بدنی خود انتخاب کنید. به طور مثال خانم هایی که حرفه ای شنا می کنند و بدنی ورزشکاری دارند بهتر است از مایو زنانه های یک تکه با برش های منحنی بر روی آن استفاده کنند تا فرم بدنی آنها را بهتر نشان دهد. فرم بدنی سیبی شکل که قسمت بالایی بدن آن ها بزرگتر بوده و پاهای لاغری دارند مایوهایی انتخاب کنند که شکم آنها را بپوشاند و طرح های عمودی شکل بر روی آن ها باشد که در این صورت طول بدن را بلندتر و باریک تر نشان دهد. خانم هایی با فرم بدنی گلابی که پایین تنه حجیم تر و بالاتنه ظریفتری دارند بهتر است از مایوهایی استفاده کنند که توجه قالب روی قسمت قفسه سینه ها باشد، مثلا مایویی که قسمت پایینی تیره رنگ و قسمت بالایی آن از رنگ های جذاب می باشد. و اگر بدنی متعادل با شانه هایی پهن و کمری باریک دارید از هر نوع مایو با هر طرح و رنگی آزادانه انتخاب کنید تا ایده آل های شما را برآورده کند. اگر شما هم لاغر و هم بلند هستید؛ خطوط افقی را در نظر بگیرید. خطوط افقی، خط عمودی دراز ایجاد شده با یک ظاهر بلند و باریک را می شکند. اگر قد شما، کمی بلند است؛ لباس های شنای یک تیکه ای برش داده شده را امتحان کنید. این لباس های شنا، برای بیشتر زنان، مشکل کشیده می شود؛ اما آنها اغلب زنان با کمر لاغر و دراز را پهن تر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *